Mijn eerste reis - Reisverslagen van Silke Driessen - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Silke Driessen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Op 17 september stap ik letterlijk over mijn eigen grenzen en vertrek ik naar Laos en Vietnam. In mijn eentje..
In Laos ga ik lesgeven aan basisschoolleerlingen en monniken. Vervolgens ga ik zelf op reis in het noorden van Laos en Vietnam.
Als het je interessant lijkt om mij te volgen, kun je dit blog in de gaten houden

Recente Reisverslagen:

09 November 2016

Na hoes, laatste reisverslag

04 November 2016

In d'n hemel, een na laatste reisverslag

24 Oktober 2016

Bye bye Laos. Hello Vietnam

11 Oktober 2016

Lesgeven

26 September 2016

Vang vieng
Silke

Ik ben Silke, 22 jaar en woon in Meterik. Op 17 september stap ik letterlijk over mijn eigen grenzen en vertrek ik naar Laos en Vietnam. In mijn eentje.. In Laos ga ik lesgeven aan basisschoolleerlingen en monniken. Vervolgens ga ik zelf op reis in het noorden van Laos en Vietnam. Als het je interessant lijkt om mij te volgen, kun je dit blog in de gaten houden:)

Actief sinds 12 Aug. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8624

Voorgaande reizen:

17 September 2016 - 04 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: